Kopi Habbatus-Shah (Health Beverage)  

Posted by: el franck in


Kopi Habbatus-Shah (6 Dalam 1) -Campuran Habbatus Sauda, Oryza Sativa (Rumpai Laut Phymatolithon), Blended Coffee dan Non-Dairy Creame. Kombinasi Mineral Semulajadi Tingkatkan imunisasi badan Pembetukan Tulang Sihat.

Habbatus Sauda telah dibuktikan kehebatannya oleh saintis seluruh dunia. Ekstrak Habbatus Sauda ini kaya dengan asid lemak tak tepu yang mana tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Antara khasiat lain adalah meningkatkan sistem imunisasi badan, membantu mencegah jangkitan kanser, mempunyai aktiviti anti-bakteria dan juga membantu mereka yang mempunyai penyakit asma.

Phymatolithon Calcareum diiekstrak dari rumpai laut yang mengandungi kalsium organik semula-jadi yang mudah diserap oleh badan. Kalsium organik ini mempunyai kebaikan yang dapat mengekalkan keremajaan tulang. Ia dapat membantu pembentukan tulang yang sihat.

Harga M'sia Barat : RM30.00 (8 BV) & M'sia Timur : RM34.00 (8 BV)
Kandungan : 22 gm x 10 sachets

This entry was posted on Sunday, May 10, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 komen

Post a Comment