Aqua-Shah  

Posted by: el franck in


Aqua-Shah ialah pembekal pelbagai mineral. IIa mengandungi Aquamin (Phymatolithon Calcerum) yang disediakan secara tradisional. Ia kaya dengan Kalsium & Magnesium dan 70 mineral pernting Berkhasiat untuk tulang Mencegah osteoporosis Ianya khusus untuk orang dewasa.

Aquamin (Phymatolithon Calcerum) : Ia adalah sejenis rumpair air yang unik dari pelbagai jenis mineral. Ia kaya dengan kandungan kalsium, magnesium dan lebih 70 jenis mineral penting. Ia adalah sejenis rumpair organik.. Magnesium digunakan dalam proses metabolisma kalsium dan penukaran bentuk Vitamin D kepada bentuk aktif. Magnesium memainkan peranan penting dalam membawa kalsium ke dalam dan ke luar sel untuk ketabilan tulang.. Kalsium yang terdapat di dalam Aquamin sangat penting dalam mengekalkan kestabilan tulang, menghalang osteoporosis dan mengelakkan lain-lain penyakit berkaitan kekurangan kalsium.

Harga M'sia Barat : RM57.00 (20 BV) & Harga M'sia Timur : RM63.00 (15 BV)
Kandungan : 30 kapsul Kelulusan : (MAL06041512TC)

This entry was posted on Sunday, May 10, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 komen

Post a Comment