Phaseo-Shah  

Posted by: el franck in


Phaseo-Shah membantu diet dan Pengurangan berat badan. Ia mengandungi White Kidney Bean (Phaseous Vulgaris) yang disediakan secara tradisional. Ia mencegah penambahan lemak, mencegah osteoporosis Ianya khusus untuk orang dewasa.

White Kidney Bean (Phaseo-Shah Capsule) : Bijiannnya mengandungi sulfur dan digunakan secara tradisional untuk mengurangkan berat badan. Dari segi saintifik, ia digunakan untuk menghalang pembetukan kanji iaitu menghalang penghasilan enzim pencernaan alpha amulase yang diperlukan dalam metabolisma karbohidrat kanji kompleks. Karbohidrat kanji akan dipecahkan kepada unit-unit kecil yang dipanggil dextrin yang mana kemudiannya dipecahkan ke dalam bentuk glukosa sebagai tenaga.Ia disimpan dalam tisu-tisu otot atau hati sebagai glikogen yang kemudiannya ditukar kepada lipid dan disimpan dalam bentuk lemak. Kidney bean menghalang karbohidrat daripada bertukar kepada lemak dengan cara mengeluarkan lemak daripada badan sebelum ia memasuki saluran darah. Oleh itu ia dapat memberikan kesan yang memuaskan untuk pengurangan berat badan.

Harga M'sia Barat : RM57.00 (20 BV) & Harga M'sia Timur : RM63.00 (15 BV)
Kandungan : 30 kapsul Kelulusan : (MAL06041512TC)

This entry was posted on Sunday, May 10, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 komen

Post a Comment